Jak złożyć reklamację
Wszystkie reklamacje dotyczące usług lub sklepu internetowego możesz złożyć:
Co napisać w reklamacji
Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.
Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. dokumenty) związane
z przedmiotem reklamacji.
Możemy także zwrółcić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów, jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.
Kiedy otrzymasz odpowiedĹş na reklamację
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie półĹşniej niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji
Podstawa i zakres odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie usługi są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczegółlności w Kodeksie Cywilnym (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).